Domagoj Margetić: Jedna putna s Autoputa bratstva i jedinstva …

Jedna putna s Autoputa bratstva i jedinstva …

tražio sam zemlju za ostanak
a zemlje naprosto
nisu za ostanke
i što su zemlje
i što su ostanci
i zašto zemlje
i zašto ostanci
kome?
kako naučiti ostanke
može li se uopće ostati
u što se pretvore ostanci
kad više ne ostanu
tražio sam zemlju za ostanak
a ostanci jednostavno
ne ostaju u zemljama
bježao sam od ostanka
do ostanka
da ostanem
a ostanci i nisu da ostanu
nego da ostavljaju
nešto
nekoga
od ostaništa do ostaništa
kojekuda
po svim tim ostajalištima
pokušavao sam svoje ostanke
zaustaviti
na nekim ostajalištima
i ostaviti nekim ostaništima
tražio sam zemlju za ostanak
i shvatio
moji ostanci
nemaju svojih zemalja
moji su ostanci
tek lutalice
ostajalištima
moji ostanci nemaju
svojih zemljaka
tek neku davno
izgubljenu domovinu
neku kojekudušu
kojom su još nekad
zalutali
tražio sam svojim ostancima
zemlju
i shvatio
moji su ostanci
davno negdje otišli …

Oglasi