DA LI ĆEŠ ME VOLJETI I NAKON ŠTO IZGORIM

Fotografija: D. Kalajzic

Piše: Jelena Osvaldić

Gradonačelnik Opara se nije nadao da će gradonačelnički mandat započeti s tako velikim požarom, ali gori, treba se gasiti požar, ili možda ne treba? Kerum mu je cijelu noć slao poruke s tajnog broja : „Šta je kretenčino? Di ti je Kanader? Di ti je Sanader? Di ti je Plenković? Cili grad će ti izgorit, a ti ćeš biti gradonačelnik zgarišta, a ne Splita, tupane“.
No, nisu Kerumove sms poruke bile te koje su ga zabrinjavale, o, ne, ne. Opara se nikako nije mogao odlučiti da li nazvati premijera ili ne. Mislio je, možda se čovjek odmara, ima dvoje male djece, ljeto je, godišnji odmori, ne želi mu smetati, ali opet vani gori, gori, gori, ljudi u panici, kad bi ga barem sam premijer nazvao, to bi bilo najbolje. Čekao je i dalje. Znojio se. Minute su prolazile, i sati… Premijer ne zove. Vani sirene, od dima se ne može disati, i onda je odlučio. Nazvat će premijera i reći mu da Split mora biti obranjen i da im treba pomoć.
– Dobar dan premijeru!
– Dobar dan..
– Znate tko zove?- umilnim će glasom Opara.
– Zbilja ne znam- odgovori Plenković.
– Jel me nemate u imeniku, u memoriji mobitela?
Čulo se neko kvrckanje u slušalici.
– Oprostite, pijem neki koktel od crvene naranče i aronije pa mi baš nešto ne prija..S kim pričam?- upita Plenković.
– Pa s Oparom! Androm Krstulovićem- odvrati mu i dalje umilnim tonom – znam da smetam- nastavi Opara – ali ovdje stvarno gori!
– A di točno?- upita Plenković.
– Svuda premijeru, svuda oko Splita, a skoro i sam Split!
– Ma jel to baš tako jako gori?
– Da, gori, goriii!- prvi put je poviknuo Opara.
– Ja sam mislio da su to neke alternativne činjenice s interneta – doda Plenković.
– Ne, ne, istina je, premijeru, istina.
– A dobro onda, nazvat ću Damira i reći da digne vojsku, a i Božinović će stići. Samo bez panike. Polako, polako…- hladnokrvno će Plenković.
– I molim Vas, premijeru, samo nemojte slati Kolindu u Split, samo ne nju. Ona će obuć’ crvenu čipku i umislit si da je vatrogasac bez šmrka. Ne mogu još nju vodat po Splitu i naslikavat se, nema vrimena, goriiiiiii!
– HDZ raste u anketama s brojem požara, smirite se Opara, sve će biti dobro- uzvrati mu Plenković i obeća mu da je za pola sata u Splitu.

Oglasi