Milan Fošner: RAME UZ RAME

Fotografija: Mio Vesović

RAME UZ RAME

išli smo spavati negdje oko šest,
vani je još bio dan, a probudili smo se
opet oko šest, i opet je vani bio dan.
ti si rekla ‘hej, prespavali smo cijelu noć!’,
a ja sam se namrštio, ja se uvijek mrštim
kad je neka misterija u pitanju.
nasmijala si se i dirala mi kažiprstom
bore po čelu.
pitala si me koji mi je najdraži junak,
a ja ti rekoh da je to Kapetan Miki.
opet si se nasmijala
i ovaj put mi stavila cijeli dlan na čelo.
znam, trebao sam ti reći
da mi je najdraži Dylan Dog,
monstrumi i čudovišta me proganjaju
isto kao i njega,
trebao sam ti to reći – ali nisam,
ja sam te pitao kako je bilo u Rovinju.
rekla si da nije bilo loše
i rekla si da si mislila na mene,
i pitala si me ‘A ŠTO SI TI RADIO?’
‘ništa’ odgovorio sam ti, ‘ništa posebno’.

bilo je već skoro osam
kada smo ustali iz kreveta
i zajedno otišli u kupaonicu.

dok si ti piškila, ja sam prao zube.
zatim smo zamijenili mjesta.

Oglasi