Žarko Jovanovski: MALENA GREŠKA

MALENA GREŠKA

spasila je cijeli svijet
ali nije uspjela spasiti mene
ne mogu joj ništa prigovoriti
imala je dobre namjere
kada stjena pada s litice poslije velike kiše
blato odnese gomilu sranja na javnu cestu
pa što bude
pomete ljude, sjebe drveće i pse
ode sve u kurac
tko bi mislio na detalje
tko bi mislio na mene
sjebe se koncept dobrote s neba samo tako
spasila je cijeli svijet
ali ja nisam bio njegov dio
pa nije spasila mene
malena greška
ali tko joj može prigovoriti

(pazi ti te zamahe!
mačeta, nož ili vlak koji gazi male mačkice
svašta tu ima
treba se založiti za spas svijeta
ne negiram
ali tko bi mislio na detalje?
tko bi tu mislio na mene
važnije je bilo spasiti cijeli svijet
ali ja nisam njegov dio
nešto je naprosto otišlo krivo
tko joj može prigovoriti?
postoje važnije stvari
ne negiram
pa me naprosto zaboravila
treba se založiti za spas svijeta
ne negiram
postoje važnije stvari
tko bi tu mislio na detalje)

Oglasi