Majstori

Riječ “majstor” potječe od “maestro”, što je naziv za dirigenta, skladatelja, glazbenika virtuoza, naziv za vrsnoga umjetnika uopće, a nekad se termin koristi i za učitelja. Uglavnom, to svakako nije ta spodoba koja vam petlja ispod sudopera. Na žalost, ništa ne znam raditi rukama, ali ama baš ništa. Tako da sam hendikepiran. Stalno zovem majstore i “majstore”. Svi me znaju. Mislim da se sprdaju sa mnom. Jer, oni su za mene gospoda, ponašaju se kao doktori, još im samo fale bijeli mantili. Persiram ih, letam po kuhinji, pripremam kolače, kavu i sok, evo i loza, narezat ću poslije sira, pršuta i frknit par maslina na tacnu.

Sa nečim se odgojite, formirate se i poslije se ne možete korigirati. Ako majstor kaže da njegov rad košta 60 eura, ja ću dati najmanje 70.
Moram, to je jače od mene. Kao, došao mi čovjek u kuću, to je to.
Kad ih vidim sa kutijom gedora na kapiji, osjetim se sitnim i beznačajnim, što je za moj mazohizam od dragocjene koristi.
Slušam, nekad dodajem alat. Gledam njihova zamišljena lica.

Majstori, to je poseban svijet. Ne mogu prodrijeti u taj karakterni sustav, njihov mentalni sklop oduvijek mi je bio enigma.
Zašto sam ja vazda pizda, a oni mučenici?
Ako bih se opet rodio, volio bih biti majstor. Vodoinstalater možda, mehaničar, majstor za struju.
Majstor laži čak, ma samo da sam majstor.

Maestro.

 

Oglasi