Milan Fošner: JEBITE SE!

JEBITE SE!

jebite se,
i ne kažem vam to u dobroj namjeri.
i: jebo vas i Bukowski
on bi se složio sa mnom barem u tome.

vjerojatno nikad niste čitali Preverta,
a on je znao što je anarhija a što je glad
i on je znao da topove daju djeci
i da djecu daju topovima,
dok se vi hranite reklamama
i nedjelje provodite u šopingu
sa mislima da u ponedjeljak
dignete novi kredit.

zatrovani ste televizijom
i jeftinim novinama
jebite se, od naslova se ne živi
velika slova ne mogu pobjediti mala slova
stvarno ste tupavi i jebite se zato.

slijepa bagro, nenačitana
i nevaspitana
do kad čekati na vas?
ja nemam vremana za to
pola života sam prevalio
a kao da sam tri života proživio.
pišao sam krv, a vi ste samo načuli
nešto o tome i
smijete se u mraku od kad vas znam.

jebite se
neke od vas mogu staviti pod levo jaje
a neke od vas pod desno
vjerujte mi da mi je svejedno:
ja imam jaja u svakome slučaju!

grozničavi ste kad tražite
komociju
prazni i bezlični
poput bijelih zidova
ili poput bijelih radijatora
u kupaonici vaših roditelja.
neka sve bude po propisu:
završite škole
i zgrabite prvi posao
zgrabite svoju ženu za vrat
neka vam kuha
i mlatite je često,
a ako vas ne zanimaju žene
zgrabite muža za jaja
i sjednite u njegova kola
pogledajte mu u novčanik da biste bile sigurne
da nećete ispasti iz njegovih kola
iako bi bilo povoljnije da mu prije
vidite nokte na nogama
i gaće koje je nosio jučer.

i jebite se,
jebite se – i dalje bez dobre namjere,
to vam kaže ovaj promašeni polu-pesnik
sa puno talenta
i bez ikakvih primanja
koji živi na brdašcu
sa kojega se vidi Zagreb
i gdje sija sunce većinom dana.

sadio sam paradajz prošloga ljeta
ali mi nije uspio:
jebite se i zbog toga!

( iz knjige STRAHOVI SU SAKRIVENI U BOCAMA OD PIVA, 2010.)

Oglasi