Ana Nikvul: Čas odeljenjskog starešine

13006462_981560655260336_6858783671599227148_n

čas odeljenjskog starešine

bila sam debela i nezadovoljna
bila sam slonica kratke kose
bila sam neka ja koju su drugi hteli
i plakala sam u busu i poželela da se pokvari
i da nikad ne stignem na taj čas
sramota me je bilo
nisam imala šta da kažem svom odeljenjskom starešini
gde sam bila
išla sam za srcem
šta sam radila
jela sam ono što se ne jede
gde sam stigla
nigde nisam stigla
šta sam postigla
da mrzim samu sebe
jesam li volela
jesam i uvek pogrešne
jesam li zadovoljna
jesam pišem
od tebe nisam ni očekivao ništa drugo
kaže moj razredni
a nisi se propila
nisam kažem
ja sam od rođenja pijana
posle smo pili u lepom restoranu i jeli neke pohovane paprike
i neke su se popele na sto od sreće
jedna je čak dohvatila plafon toliko je bila visoka
a meni
meni se strašno povraćalo od glupave muzike od uspešnih biznismena
od lokalnih političara od pojebulja i drkadžija
i pitala sam se kako to misle da sam hrabra
kad nisam
a možda mi ipak merimo drugačijim očima sve
moje su oči od papira

Oglasi