Subjekti u objektu

1454819_258173114332605_1122005452_n

Piše: Blažo Davidović

Država me, sasvim objektivno, ne tretira kao subjekt, nego kao objekt, iako sam cijeli život joj pokušavao dokazati da sam neki jebeni subjekt. U prapočetku, neki subjekti su sjeli u neki objekt i uradili subjektivnu državu. Shvatili su da uokolo njih ima premnogo subjekata, pa su ih iznivelirali u nepregledni niz objekata.
Subjekti koji od nas rade objekte, prvo su bili subjekti. Pa su skužili da to ne ide, da je teško i neizvjesno, te su jačim subjektima ponudili sebe kao objekte.
Zato su oni sad subjekti.
A ja i meni slični i dalje objekti.

Objektivno, država je tek puka subjektivna činjenica.
Subjektivno, ova i ovakva, mora propasti, to je objektivno.
A onda, ima i tih objekata i subjekata koji domovinu – lomovinu nose u srcu.
Ne gine im infarkt, teški srčani napad, ozbiljna aritmija u najblažem slučaju.

 

Oglasi