LJUBOMORA

14611145_1300105030053735_1956834111539161220_n

Piše: Žarko Jovanovski

Ljubomoran sam na svakoga tko joj priđe bliže. Apsolutno.

Jebote, kako on smije tako blizu, a ja ne smijem? Zašto sam ja lošiji od njega? Gledam sa šanka dok otpijam gutljaje pive na drugi kraj birtije. Da, pripit sam. Smeta nekoga? Gledam jednim okom kako se njegov nos nalazi sada od njenog na samo 23 centimetra zračne linije. To je preblizu prema mojim kriterijima. To je klasični seks na daljinu. Ona je samo moja. Nema on to pravo raditi.

I vidi sad kretena! Šapuće joj nešto na uho! Što joj sad tu on ima šaputati na uho? Neka joj brate kaže normalno, s razdaljine od 75 centimetara i 6 milimetara ili više – kako razgovaraju normalni, odrasli, zreli ljudi. Pa pička mu materina pohotna! Kipi u meni za popizditi. Konobar! Alo, za koga je ova kava? Za tipa pored one lijepe dame? Gužva je. Ja ću mu dostaviti da se vi ne mučite do tamo…

Dok nosim kavu i vodu onom sjebano Don Huanu tobože me zainteresira uokvireni crtež na zidu. Slika ružna, nemaš što vidjeti na njoj. Jedna zbrka linija. Ali treba mi manevarskog prostora. To je dio plana. Nitko me ne gleda. Fino. Sad je moment. Prvo povučem sve iz nosa. Pa pljuc, pljuc, pljuc… Ma ne bude skužio kreten. Izgleda skoro kao šlag. Pa da. Pljunuti šlag. Konobar se zabunio pa dao kavu sa šlagom. Na ti sad slatko, debilu jedan!

Hi, hi, hi, hi…

Oglasi