Stefan Simić: KAKO SAM NASTAO

lisette-model-04

KAKO SAM NASTAO

Ispričao mi je otac nedavno kako sam nastao
Kaže da ga je moja majka pozvala da joj popravi nešto u stanu
I da se sve desilo slučajno
Uhvatila me na brzinu – tako je objasnio moj dolazak na svet

Kada čuješ tako nešto u 27oj
Priču lišenu ljubavi, romantike, snova
Kada čin vlastitog rođenja svedeš na slučajnost
Shvatiš da u životu baš i nije sve onako kako izgleda

Kada čuješ tako nešto u 27oj
U godinama kada i sam treba da veruješ u ljubav i brak
U godinama kada i sam treba da osnuješ porodicu
Shvatiš da baš i nemaš na koga da se ugledaš

I da si mogao i da se ne rodiš.

Niti da si uopšte bio u planu.

Majka i otac odavno nisu zajedno
On drugim ženama popravlja po stanovima
Samo što, nakon mene, bez jasno vidljivih tragova
Majka sedi, uglavnom, sama kod kuće
A ja sve više shvatam da je malo falilo
Da nikada ne napišem ovaj tekst

Niti bilo koji drugi.

Mogli su da me uklone na vreme

Ili jednostavno odbace, sporazumno…

Ili je ona mogla pre dvadeset i nešto godina
Da pozove nekog sasvim drugog majstora?

Kome biste vi onda govorili
– Bravo majstore, bravo majstore!

Kome?

Ko zna kako li ste vi nastali
I da li ste i vi uopšte bili u planu

Ili smo samo nesmotrenost naših roditelja
Da ne ulazim sada u detalje i pojašnjavam
Nesmotrenost, koju su, kasnije, pravdali velikom ljubavlju

Oglasi