Tomorrow Belongs to Me

1. a. tbm

 

Budućnost sad pripada mi

Sunce na livadi ljeto je već
Jelen u šumi je gord
Svi skupa ko jedan smo oluje glas
Budućnost sad pripada mi

Lišće na lipi je zeleno svo
I Rajna se zlati ko san
Ali negdje sad slava sva čeka na nas
Budućnost sad pripada mi

Djete u koljevci veselo je
Pčela zavoljela cvijet
Al zemlja mi šapuće hej ustani
Budućnost sad pripada mi

O domovino, ti pokaži nam put
Tvoja djeca čekaju znak
I jutro će doći
Kad svijet bude moj
Budućnost sad znam
Budućnost sad znam
Budućnost sad pripada mi

O domovino, ti pokaži nam put
Tvoja djeca čekaju znak
I jutro će doći
Kad svijet bude moj
Budućnost sad znam
Budućnost sad znam
Budućnost sad pripada mi

Budućnost sad znam
Budućnost sad znam
Budućnost sad pripada mi

O domovino, ti pokaži nam put
Tvoja djeca čekaju znak
I jutro će doći
Kad svijet bude moj
Budućnost sad znam
Budućnost sad znam
Budućnost sad pripada mi

(Cabaret – mjuzikl, prepjev pjesme “Tomorrow Belongs to Me” na hrvatski /Ž. J./, originalni tekst Fred Ebb)

Oglasi