Ljubo Pauzin: /IN THE MEANTIME/

1441396_497458800361133_1675637122_n

/IN THE MEANTIME/

Dok se to zbivalo…
In the meantime…
Doista sam sretna, rekla je
stogodišnja gospođa.
Osjećam se mladom.
Kao da sam mlada i imam
neku blagu anomaliju.
Kao da sam mlada, samo
malo prehlađena.
Za to vrijeme
meteor je padao.
Dugo sam miješao šećer u kavi.
Nikako ne mogu uloviti
trenutak
u kojem bi šećer mogao biti
potpuno rastopljen.
U međuvremenu meteor je padao.
Zagrizla je u debelu crvenu jabuku
silinom od koje je popucala
kora i kapljice
soka prsnule su
po usnama i bradi.
Gdje ste ubrali tu jabuku?
Kupila sam je.
Na drugom kraju svijeta
meteor je padao.
Osjećam se mladom.
Svaki put se iznenadim
slikom u zrcalu.
Istovremeno meteor je padao.
Koja je vaša tajna?
Opraštajte.
Samo svima i neprestano
morate opraštati.
Bijesovi
uznemiruju tijelo.
Učinite sve što možete,
a ako ne možete
– nemojte.

1379204_471734342933579_1302219791_n

Oglasi

Odgovori

